Annons
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

För lite personal i Sidsjöbacken

Annons

Jag är en av de som är väldigt arg och besviken på kön till att köpa skipassen i Sidsjöbacken. Det var en väldigt lång kö som jag fick stå och vänta i över en timme på att få mitt skipass. Mitt förslag är att man borde skaffa mer personal till Sidsjön som hanterar kassan.

I stället för att stå i kö och vänta på att ladda skipass-kortet i över en timme, skulle man kunna utnyttja den tiden till att åka slalom i stället.

Både mat och liftkort skulle också kunna vara lite billigare, då skulle det bli mer folk som kommer och handlar så att man kan köpa in fler skipasskassor. Jag tycker det borde vara lite mer hälsosammare mat och mer mättande, det är inte värt att köpa en korv för 20 kronor som man knappt blir mätt på. Det skulle vara bättre om man hade en salladsbuffé som är både är nyttigare och mer mättande. Det är mitt förslag och jag hoppas det blir förbättring på det här.

■■ Här hittar du fler insändare och debattartiklar.

Linnea Junggren

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel