Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Stort intresse för kontaktmässa

Intresset för årets Meeting Point i Timrå är stort bland företagare. Projektansvarige Sam Madsen räknar med att det blir lika många företag som i fjol, då det totalt kom cirka 100.

Annons
Årets tema är design. Och det företag som tilldelas Boosterpriset under kontaktmässan kommer att få en designer som ska jobba 30 timmar i företaget.
Fjolårets pristagare Kaspers Mackeria fick gratis reklam i pris. Huvudsyftet med Meeting Point är att olika företag ska få chansen att träffa varandra.
I år har vi dessutom gjort det möjligt för företagen att specificera önskemål på vilka man vill träffa i ett speciellt företag, inköpschef, personalansvarig och så vidare.
Själva mässan kommer inte att vara inne i ishallen som i fjol. Istället blir det sport- och tennishallen.
Vi har tillmötesgått de önskemål som kom fram i fjol där man ville att allting skulle vara under samma tak. I fjol hamnade en del nere vid entrén och andra satt i loger.
Sam Madsen hoppas att företag som ännu inte anmält sig men planerar att komma den 4 november snabbt hör av sig.
Det blir lättare för oss rent administrativt och med planeringen.
Kvällen avslutas dock i ishallen där alla deltagare kommer att bli bjudna att se länsderbyt mellan Timrå Modo.
Meeting Point Timrå är en kontaktmässa som i första hand vänder sig till företagare i Västernorrlands län och körs via entreprenör Timrå. Syftet är att företag ska träffa andra företag i en affärsmässig miljö..

Mer läsning

Annons