Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Dålig service på Burger King

/

Annons

Lördagen den 24 januari tänkte jag köpa en hamburgare på Burger King i Birsta för första gången. Det blev ingen. Ställde mig i en kassakö, efter en stund meddelade tjejen i kassan att hon tyvärr måste stänga kassan och vi fick ställa oss i en annan kö. Jag gick till en kassa med två personer före mig i som höll på att expedieras. När de fått sitt och det var jag på tur sade killen i kassan att han tyvärr måste stänga kassan.

Jag sade att jag nyss stått i en annan kassa och fått samma besked, då sa han bara, tyvärr. Jag blev så klart irriterad och gick därifrån, tänker inte gå dit igen heller. Min fråga är, kallas detta service? Märkligt tillvägagångssätt tycker jag. Man ber inte folk som köat att ställa sig i en ny kö, då får man byta personal i kassan möjligen.

Besviken!

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Mer läsning

Annons