Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

En ursäkt från Swedbank förväntar jag mig

Annons
Swedbank strular och bör be om ursäkt, enligt

Att ingen har skrivit om det enorma bankhaveriet hos Swedbank och Bankgirot de senaste veckorna. Jag drabbades väldigt hårt när man drog dubbla summor från mitt konto och inga betalningar gick till dem det var avsatta att gå till.

Jag fick sitta flera timmar i telefonköer till telefonbanken och till bankgirot i Stockholm men inga besked om vad som orsakat detta mer än att det var tekniska fel.

■■ Följ ST Debatt på Facebook

Senast idag fick jag ett brev från bankgirot att de ej kunnat betala min bankgiro-order på grund av att det inte fanns tillräckligt med pengar på mitt konto.

Tacka för det när man dragit över 25000 kronor två gånger.

Jag förväntar mig en ursäkt från berörda parter inom skälig tid.

Jan

Swedbank har sagt att de kommer återkomma med ett svar

Läs också:

Sorglig service på Media Markt

Nordeas öppettider visar att de inte finns till för mig

Vi behöver kontanter i samhället: Politiker i Västernorrland – kräv statligt ansvar

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Mer läsning

Annons