Annons
Vidare till st.nu
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

ST borde vara mer rädd om sina prenumeranter – det här blev droppen

Trodde aldrig att detta skulle hända men jag har nu efter många, många år som prenumerant av ST sagt upp min prenumeration. Droppen blev, förutom att kostnaden är för hög, när jag gjorde ett uppehåll på en månad på grund av en utlandsresa och det visade sig vara sju "karensdagar", alltså betala för sju dagar då jag ej hade någon tidning.

Varför kunde man då inte dela ut dessa sju tidningar istället för att ta betalt för en tjänst som ej utförts?

Mycket dåligt av Sundsvalls Tidning som borde vara lite mer rädd om sina prenumeranter.

F.d. prenumerant

SVAR DIREKT:

Hej "F.d prenumerant". Tråkigt att höra att du lämnat Sundsvalls Tidning.

Vid varje uppehåll (oavsett längd) behöver vi och vår distributör ett antal dagar för att ställa om mellan utdelning och indragen/pausad utdelning.

Som prenumerant har du, under den tidsperiod som vi benämner som ”karens” och under resten av ditt månadsuppehåll, kostnadsfri (ingår i prenumerationsavgiften) tillgång till våra digitala tjänster – det vill säga Sundvalls Tidning som e-tidning (den digitala versionen av papperstidningen) och även alla artiklar på st.nu.

Du har alltså som prenumerant möjlighet att ta med dig Sundsvalls Tidning på resan – även utan pappersdistributionen.

Jag hoppas att du väljer att återkomma till ST. Ta gärna kontakt med vårt Kundcenter (tel 010-709 79 00) så hjälper de dig igång med de digitala tjänsterna inför din resa.

Med vänliga hälsningar

Anna Joneby, privatmarknadschef Mittmedia

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel